Jaha?

Sitter just nu och kollar på tv med pappa :)
Ska väl höra av mig till Josse snart så vi kan gå ner och kolla på gymmet,
Nu ska hon och jag börja gymma lite grann så vi ska kolla om de finns års kort,
De är ett av dom två nya gymmen vi fått, men de vi ska till har öppet 24/7 :P
Sen kanske man ska över till Robin och ta en kaffe :)
Efter de har jag ingen aning faktiskt om vad jag ska hitta på,
Måste försöka hitta skjuts till min praktik i morron också eftersom både mamma & pappa jobbar,
Och ursäkta för den dåliga uppdateringen i går, jag kom hem 3 med pappa,
Somnade i soffan när jag hade satt på datorn så jag la mig å sov ist :P
Men aja nu ska jag göra mig i ordning och höra av mig till Josse,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback