Josses place :)

Kom nyss hem från Josse men är inte kvar här länge,
Blir att sova hos henne i natt eftersom att brorsan åker med min pappa på jobbet klockan 2 i natt,
Sen ska jag inte till skolan i morron eftersom jag mår dåligt...
Jag vet att de kanske låter kul att jag sover borta då men jag tycker inte att gör nått,
Blir i alla fall att vara där i natt och i morron hade jag tänkt ta med henne till stan (a)
De vet inte hon om än, haha men jag ska kolla lite kläder,
Jag tror inte de gör nått för henne faktiskt,
Nu har jag packat färdigt och ska väl bara ta de sista och sen åka,
Efter som hon inte har internet så kommer inte jag uppdatera förns jag kommer hem i morron,
Men nu ska jag skynda mig min mamma orkar inte vänta :P
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback