Magen spelar ett spratt...

Har just lagt mig i sängen och de va riktigt skönt jan jag lova :D
Men som vanligt finns de bara ett problem för mig just nu...
Min mage spelar ett spratt med mig och de gör mig jävligt galen kan jag lova!
I morse läste ni kanske att jag spydde mellan typp 8 till halv 12,
Efter de va de rätt bra kom lite "må illa" känsla nån gång men annars va de lugnt,
Sen nu mot kvällen för typ en timme sen började den spöka för mig ännu mer,
Så de va skönt att l¨ägga sig i sängen och vila för ställer jag mig eller sätter mig upp då kräks jag,
De känns bara lite grann när jag ligger ner, de va kanske tur att Catrin stannade hemma,
Men nu ligger jag och facebookar lite och funderar om jag ska kolla lite på Scrubs,
Eller om jag bara kanske ska sova och se om jag mår bättre i morron?
(Vilket jag antagligen inte gör, eftersom de är värst på morronen och kvällen)
Men shit the same nu ska jag nörda lite sen får vi se :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback