Ny kategori/ Träning & kost

Japp nu har jag lagt till en ny kategori på bloggen som heter Träning & Kost :)
Tänkte försöka skriva lite om sånt på bloggen faktiskt :)
Så jag börjar nu, här kommer en bra tränings drink,


Think Pink heter den, man kan ta den när man behöver lite extra styrka och energi.

Ingredienser:
2 portioner
2 dl frysta jordgubbar
1 skalad apelsin
2 cm färsk ingerfära
1 msk honung/agavesirap
3 dl ekologisk, naturell yougurt
2 msk havregryn
1 msk pumpafrön

Mixa ungefär 30-60 sekunder.

Den är full av viktiga vitaminer och färsk ingefära.
Innehåller dessutom zink som tros hjälpa förkylningstider.
Vill man ha lite extra C-vitaminer kan man mixa ner 5-10 gojibär per portion.

Nu ska jag själv träna lite så jag inte glömmer bort mitt nyår löfte ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback