Paranormal Activity

Jaha då har man kollat på Paranormal Activity med mamma & Catrin nyss,
Den va inte så värst läskig faktiskt som typ alla sa,
Men jag har sett små delar av den innan & även slutet,
Så denna gång va de ett helt annan slut,
Bara för de måste jag ju se de igen för att veta vilket som va bäst xD
Min mamma hoppa till i slutat när hon kastar sin kille mot kameran,
Men men nu byter vi till ett annat ämne :P
Catrin & Mamma drog just, mamma ska laga mat hos Sandra (systern)
& Catrin åkte hem för att duscha & så,
Själv sitter jag i soffan och glor på tv som vanligt...
Får se om Catrin sover här i natt också :)
Jag hoppas på de för jag kan knappt sova utan henne :D
Sen har vi så kul när vi ä med varann också,
I morron ska jag till sjukgymnasten kl 11 så sover hon här får hon vänta på mig,
Hon får helt enkelt sova här medans jag är där en timme :P
Men nu ska jag ta och äta nå litet å fortsätta glo lite på tv,
Puss puss :*

Kommentarer
Catrin säger:

Haha va söt du är :) Jag kan knappt sova utan dig heller ;( <3

2011-01-03 | 19:23:27
Bloggadress: http://catriinlidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback