Sova? Ja strax

Jaha nu har jag suttit och fippla med massa saker till en blogg header i ett nytt pogram,
De gick väl si så där i början men jag lyckades efter ett tag faktiskt,
Men att fixa in den här på bloggen de va en helt annan femma de -.-
Så tar hjälp av min kära vän Ewe.E på onsdag eller nått om hon nu orkade :)
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska kolla på Sex and the city 2...
Vet inte om jag ska göra de innan jag lägger mig eller om jag ska kolla på den i morron i stället,
Kanske bäst och sova och glo på den i morron :) Eftersom man ska upp tidigt på tisdag,
Aja nu ska jag facebooka, kanske kolla film & sen sova,
Puss puss :*

Kommentarer
Joel Lindblad säger:

haha oj va sent du somnade :O?

2011-01-09 | 13:44:53
Bloggadress: http://scenbloggen.com/joellindblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback