Ursäkta dålig uppdatering

Tjenixen ursäkta att jag inte blogga i går men de blev inte så bara :P
Så här kommer en uppdatering,
I går efter skolan va jag med Catrin och sola och Ewe satt och höll mig sällskap medans Catrin solade.
Efter henne så solade jag men då fick Ewe sitta själv för att Catrin drog hem,
Så smart som jag är också så lyckades ju jag somna i solariet lite grann också :$
Sen kom min far och hämtade mig och Ewe och skjutsa oss till mamma så jag fick hämta grejer sen åkte jag med hem till Ewe, efter typ en halvtimme eller nått kom mamma och hämtade mig och vi åkte upp till min syster som fyllde år :D Grattis ännu en gång Sandra.
Jag hade ett par jävlans humörsväningar i går och de gick ut över ALLT!
T.ex. på tv, datorn & i bland folk, men de gick över på kvällen sen när jag åkte hem till Jakob :D
Poppe & Elin var också där och när jag va där fick jag nå jävla flux, jag började städa och diska i Jakobs kök så nu är de rent där, jag tycker jag va duktig jag, och jag sov hos Jakob också :)
I dag har jag typ vart i skolan och där va de slagmål så polisen kom för nån hade ringt folk -.- (SUCK)
Sen är de nån dum jävel som drar på brand alarmet när jag och Linda precis satt oss ner...
Och då kom brandbilen också, de ända som fattades va att nån skulle göra illa sig så hade hela räddningstjänsten varit där på en dag haha.
Men just nu sitter jag uppe hos Jakob eftersom jag inte orkade följa med Linda & Acke ner på stan,
Dom skulle höra av sig senare och så får vi se om jag orkar hitta på nått med dom :D
Nu tänker jag lägga in "♥ Dag 29 – Mina ambitioner." som jag glömde i går Dag 30 kommer sen :)


♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
Ja mina ambitioner? Ja nej jag vet faktiskt inte, jag tror inte jag ens vet vad ordet betyder :O Eller jag vet nog bara att jag inte kommer håg de just nu, om nån förklarar så kommer jag att fatta :P
Så jag skiter i denna dag nu haha,


Aja de va de jag skriver senare om jag kommer i håg (a)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback