(a)

Hejsan, kom hem till Krylbo för ungefär en timme sen typ, har ätit och greja sen jag kom hem.
Sitter just nu och väntar på svar från Jimmy om han vill leka med mig i så fall drar jag ut med dom.
Blev lite förseningar med tåget alla skulle på så satt och väntade med och pussa mina hjärtan hej då <3
Alltså jag kommer att sakna Timothy & dom andra två nu, men mest Timothy (a)
Sen kommer jag ju och sakna Catrin & Axelina med men dom kommer ju tillbaka på typ lördag eller nått sånt.
Så jag får se vad jag hittar på denna vecka, blir säkert att ha roligt med mina andra kompisar :D
Nej nu ska jag springa på toa och försöka vara klar i fall att Jimmy nu kommer :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback