Är med underbaraste!

Hejsan, blev en riktigt trevig kväll i går, de hände mycket så orkar inte skriva allt men kan skriva lite :P
Jag va med Jimmy och dom först och vi gjorde de vanliga, va på sleven och beppes typ.
Sen åkte jag hem till Catrin och va med henne och Axelina och de va meningen att sova här.
Men sen under natten skulle catrin färga håret och på samma gång ringde vi Jimmy,
Han hade lovat att ta hål i navlen på henne så då kom han och gjorde de.
Så tog han en kaffe och satt och pratade ett tag med oss också, sen kom de folk från Enköping.
Så jag tog Catrins moppe och åkte haha, första gången men jag va grym ändå ;)
Men dom andra garva åt mig, så vi 4 tiden stog vi vid Willys och snacka och sen vid 6 öppna sleven.
Så vi gick in där och handla och pratade en stund till sen åkte vi hem och sov ett tag.
Vi sov ungefär till 2 sen duschade jag och sen åkte vi ner på stan och dom handlade lite sen tog vi en kaffe.
Vi va nyss hemma hos mig så jag fick äta en hamburgare och byta om lite grann haha.
Nu är vi hos Catrin och göra lite grejer, jag ska platta håret och dom ska äta och härja.
Efter de blir de väl att åka ner på stan och träffa Ti mothy och hans polare, dom har åkte hit från Norrköping.
Så får vi se sen va resten av dagen bjuder på, sover kanske hos Catrin i natt också.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback