Barnmorskan

Så där nu ska jag ta och fixa mig lite grann hade jag tänkt, måste ju göra mig klar tills jag sa dra.
Ska ju möta Josse vid sjukhuset klockan tre, hon ska dit och kolla hjärtslagen & sånt på bebisen!
Och jag får följa med! :D Haha faster Debbie, va fel de låter, äsch jag kommer nog in i den rollen sen ;)
Blir att byta lite kläder, ser ut som en jävla slashas så byter till nått lite bättre tänkte jag haha.
Sen går jag ner så får mamma skjutsa mig, jag orkar inte gå, de är jag för trött för (a)
Efter jag har varit där med Josse får jag se vad som hittas på, försöker fixa hit folk i kväll,
Hur tror ni de går? Aja jag håller tummarna annars får jag fan ta de i helgen :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback