Heeejsan...

... på er nu är jag hemma hos mamma och i dag har jag faktiskt gjort något av min dag :P
"I morse" smsade mamma och frågade om jag ville med till Borlänge, så varför inte tänkte jag.
Så hon hämtade mig och sen åkte vi och handla, hem lämnade grejerna och drog mot borlänge,
Och jäääävlar vilket väder de va på vägen dit, de bara öste ner regn, fy fan va jobbigt de va.
Men sen när vi kom fram blev de lite bättre, vi gick in på kupolen och jag kom ut med 2 påsar bara! :O
Mamma kom ut med 1 haha, hon köpte byxor och jag köpte 2 par skor och ett diadem.
Sen åkte vi och åt på Burger King, fy fan va jag skäms nu, nu ska de tränas som fan och inge skit mat!
Jag ska i alla fall försöka, fan jag säger ju de, jag kan inte hålla de när jag väl har börjat haha -.-
I alla fall efter vi kom hem åkte vi till Sandra en snabbis och nu är vi hemma och jag glor på tv.
Sitter och kollar på CSI Miami med en kopp kaffe i handen, får se vad som hittas på resten av dagen.
Vet inte riktigt vart jag ska sova heller, men de märker jag väl eller nått haha.
Här kommer bilder på mina skor som jag köpte sen ska jag forsätta glo på tv.





Alltså måste bara skriva och säga att jag va helt såld på leopard skorna när jag såg dom,
Jag är de fortfarande de och nu börjar jag gilla dom andra mer också, va lite "njaa2 på dom först haha.
Men erkänn att båda paren är grymma, i just love them! De är underbart med skor! :D

Puss puss :*

Kommentarer
Sofia - Mode, foto & personligt säger:

Nu har vinnaren av intervjun utsetts, kika in för att se om det var du :)



Tyvärr orkar jag inte dra igång en ny tävling direkt men det kommer troligen upp en i början av nästa månad så håll utkik :D

2011-07-18 | 21:14:20
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback