Hoppas på plan A

God morron, har nyss ätit frukost med mamma och pratat lite om hotellet jag kanske ska bo på.
Hon ringde dom i morse och de är osäkert om dom har ett rum åt mig för de är nå företag som har bokat.
Dom går tydligen före oss privat personer, så han skulle höra av sig så fort han vet något,
Så nu är de bara att hålla tummarna, så jag ska börja kolla efter ett alternativ B i fall att.
De får väl bli en etta någonstans i närheten i sånna fall, de blir lättast, för jag tänker inte pendla.
I alla fall så regnar de i dag, inte konstigt att jag mådde dåligt i går då haha.
Jag blir jämt snuvig och får huvudvärk när de ska bli dåligt väder, kanske ska bli väder tjej haha :D
Nu ska jag gå upp och byta om sen ska jag vänta på att mamma ska bli klar med lite tvätt,
Efter de åker vi ner på stan och hon ska äntligen skaffa nytt bankomat kort och jag ska glo runt på kläder.
Mamma har inte haft ett så hon har låna mitt och Sandras jämt, men inte längre, gud va skönt :)
Sen fick man ju pengar i dag så ska kolla om man hittar något som tilltalar mig,
Fast de mesta ska ju läggas i min sparburk, för som sagt ska jag flytta är de bra om jag har pengar.
Nej nu börjar mamma bli klar så nu springer jag upp och byter om.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback