Hoppsan!

Hejsan hoppsan, sitter hemms hos mamma nu och insåg att mitt inlägg jag skriv i går natt inte kom ut -.-
I bland hatar jag blogg.se men men what ever, gjorde inte så mycket i går faktiskt.
Va med Jimmy, Josse, Stefan & Catrin och gled runt och pratade å massa sånt där, de vanliga typ.
Sen vid tolv åkte man hem till pappa och dog en liten stund, och i morse fick man sova ut,
Fy fan va skönt de va, helt jävla underbart helt enkelt, nu är som sagt hemma hos mamma i alla fall.
Ska väl ut och ta en promenad kanske, känner att jag behöver de om jag ska vakna upp,
Min kropp orkar knappt bära mig känns de som för fan, så måste äta lite och få den att vakna.
Men först ska jag kolla klart på Project Runway innan jag gör något av de där haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback