Jobba, hem, storsjön, hem och ut på byn :)

Så där då då va man hemma för andra gången i dag då haha, skönt de är när de är lite tyst :)
Efter jobbet i dag så va jag så slut så jag ville lägga mig på backen och "dö", fy fan alltså,
Men sen när jag fick komma hem och varva ner lite grann va de bättre,
Hade Jimmy med mig hem, han va min skjuts, sen kom Stefan & Josse förbi också.
Sen följde jag med dom på en tripp till storsjön och tog ett dopp och grillade lite korv.
Gud va de va avslappnande, va ju meningen att jag skulle till power meet i dag...
Men så blev de inte, jag kände att min kropp orkar inte med stress och massa, massa, massa folk,
Så de blev att stanna hemma och va med dom i stället, så nu har jag kommit hem från de,
Eller jag jag kom hem för ungefär en halvtimme sen eller nått sånt haha.
Nu sitter jag och glor igenom facebook lite grann, ska snart gå upp och byta om hade jag tänkt.
Ska ju ut och åka på byn med Jimmy, Stefan & Josse, se om de kanske händer nått i lilla Avesta också,
Inte för att jag tror de men vi får väl se, nu ska jag lägga upp två bilder från storsjön på FB,
Sen blir de byta om, fryser ju faktiskt lite grann, skriver nog mer i natt när jag kommer hem.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback