Ledig, ledig ledig!!!

Fy fan va sknt de är att vakna upp typ nu, bara kunna sova ut och njuta och inte stressa :D
En jag jobbar med skrev i går vid halv tolv att de inte fanns något jobb i morron så vi skulle ses på onsdag.
Fatta glad jag blev, nu kan jag va hemma och ta de lugnt och bara vara liksom.
Ska be mamma göra frulle åt mig, kan hon göra lunch åt per och matilda kan hon fan göra frulle åt mig :D
ska försöka hitta användar namnet och ett lösenord till en sida som jag gärna vill in på,
På den sidan står de om jag blivit intagen på något pogram, så mamma håller på att leta nu,
Och nu ska jag klä på mig och gå ner och hjälpa henne, hon är väl redan lite stressad så haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback