Lill lördag

Hejsan igen, nu sitter jag i köket och har haft besök dom senaste 2 timmarna av Linda & Acke :D
Vi har pratat om allt och inget, sen har vi bara slöa, nu har dom åkt för dom skulle käka pizza,
Så nu sitter jag här själv och tror jag ska höra av mig till Jimmy eller något kanske,
Då kommer man ut i alla fall menar jag, måste ju göra något av denna dag också ju.
Väntar på att mamma ska komma hem först så hon får ropa in katterna, för dom lyssnar inte på mig.
Sen så ska jag sova själv i huset i natt eftersom mamma drar till Hedemora och sover hos Per -.-
Så jag kommer ju och få träffa alla spöken som finns här om kring säkert... Ja jag är töntig!
Nej nu ska jag ringa Jimmy, sen ska jag ringa mamma och fråga vart hon är, elelr så gör jag tvärtom.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback