Mat & Metallica

Då var man hem kommen då, mamma kom och hämtade mig i Sala eftersom jag inte ville byta (a)
Jag fick gå in på 7eleven och köpa min efterlängtade café cooler och sen tog vi en vända genom stan.
Föresten va de tur att jag hoppa av i Sala annars hade jag fått åkte taxi eller så till Avesta.
De va nån jävla idiot i V-ås som spran på tåg spåret och polisen va där och jaga honom/henne.
Så vi fick stå stilla där i typ 15-20 minuter, så man blev lite sen och grejer.
Men tur som va var de trevligt folk på tåget som va snälla och prata med mig haha.
Nej men som sagt nu är jag hemma och ska äta lite grann, kollar också på Metallica live på SVT1.
Efter de blir de att kolla på Queer as folk med mamma har jag bestämmt,
Hon har ju äntligen fått hem säsong två av den serien i onsdags!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback