Nördar -.- haha

Jaha god morron för några timmar sen, vilket jävla väder de är här nere i dag!
De har spö regnat och åskat å grejer de är fan skit läskigt tyckte jag och jag ville va hemma.
Men nej vi åkte ner till stan och åt "frukost" på en pizzeria, bra frukost va? Äsch jag får va lite onyttig.
Men när vi kom dit så va de svart i hela stan typ, blixten hade slagit ner någonstans så de va strömlöst.
Fast man kunde ändå köpa rullar så alla tog en varsin kebab rulle och smällde i oss.
Sen efter ett tag åkte vi till Anton och nu sitter vi här och tar de lugnt, och dom två nördar nå skate spel.
Själv sitter jag här och tar emot all mobbing, men dom får ju tillbaka sen ;)
Lägger in en länk på ett youtube klipp som är hysteriskt roligt, kunde inte lägga in de här.
Ska lägga upp de på fejjan också så alla ser de för de är fan humor på hög nivå! ;)
Nu ska jag vara lite social med dessa puckon så får vi se vad som händer senare.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback