Orka rubrik...

Hej mina få kära läsare, sitter i soffan och kollar på Ellen DeGeneres, vaknade för typ en timme sen.
Får se hur jag gör i dag, hade tänkt att ha en liten dag för mig själv faktiskt.
Men nu menar inte jag massa ansikts masker, pedikyr och manikyr utan en dag för mig själv på stan.
Jag hade tänkt gå ner på stan och kollat efter en långklänning, kanske sola lite och bara ta de lugnt.
Men vi får se om jag tar mig ner på stan eller inte, men ska åtminstonde till borlänge i dag,
Ja va ju med Stefan, Josse, Jimmy & Peder i går och kolla när Jimmy skulle byta drivknut,
Och när jimmy väl ska sätta på den nya så va den för stor, så han ska till borlänge och lämna tillbaka den,
Och de ska han göra på biltema och vadligger bakom de? Jo mitt hotell jag ska bo på,
Så då följer jag med för att se hur de ser ut och för att veta precis vart de ligger.
Nej nu ska jag fan ner och äta lite grann, min mage känner att den är hungrig, så jag lyssnar väl på den.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback