Säter!

Hejsan, har inte skrivit något tidigare för att jag inte har orkat, och för att vi haft besök.
Jag klev ur sängen ett "i morse" och gick ner och åt frukost sen en halvtimme efter de fick vi besök.
De va Irene & barnen, Emlilia & Kevin som kom och hälsade på, mamma hade baka så de blev kaka & kaffe.
Sen satt vi ute och pratade en stund sen började mamma & Irene fixa gruset som ligger här utanför.
Dom åkte för ungefär en timme sen, och nu har jag börjat göra mig i ordning typ,
Jag ska ju åka med Jimmy, Stefan, Josse & Linus till säter på crusingen som är där, fast vi skiter i vädret.
De ska ju tydligen bli skit dåligt väder, men vi överlever nog ändå haha, efter de vette fan.
Kanske blir där hela natten vi får se, nu ska jag byta linne men vet inte vilket :P
Efter de ska mamma få skjutsa mig till Jimmy & dom som är nere hos Agneta just nu.
Så hörs väl i natt eller nått sånt när jag kommer hem säkerligen.
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback