SOVA!

Jaha som ni vet åkte jag till Borlänge med Jimmy, Stefan & Josse och skällde lite på biltema ;)
När vi ändå va där så kollade vi på hotellet jag skulle bo på ch de såg väl okej ut.
Sen åkte dom och köpte mat på donken och jag köpte mat på burger king, haha alltid de när man är där.
Sen när vi kom hem åkte vi till Agneta (Josses mamma) en stund och satt där och pratade.
Efter de drog hem till min mamma och sa hej, och Jimmy lånade en bil av Agneta.
Så när vi åker får vi nästan soppa torsk, så när vi har kommit en bit säger jimmy,
-Hoppas vi inte möter snuten nu. Vi åkte i 10 km för sakta haha, så ser vi dom.
Då va de bara på med bälte och låtsas som inget, tur som va sket dom i oss så vi puttra mot DinX.
Sen åkte vi till mamma så tog dom en kaffe och pratade en stund, så dom åkte för typ en halvtimme sen,
Nu sitter jag och kollar på tv med mamma, vi kollar på CSI, men vi ska nog lägga oss snart.
Vi båda är helt slut, hon r de för att hon har jobbat och jag är de för mina allergier -.-
I morron är hon ledig och jag också, antar att jag inte har nå mer jobb så.
Men i alla fall så medans tvättet tvättas i morron ska vi ner på stan tror jag, men vi får se.
Skriver mer i morron, eller ja de vet ni redan att jag gör så igentligen behövs de inte skrivas ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback