Film mys :)

Nu har jag kommit hem, efter Catrin kom hit kollade hon på Dirty Dancing med oss lite grann.
Sen skjutsade mamma hem henne så hon fick hämta hit mopeden sin :P
Så i slutet av Dirty Dancing så kollade jag och Axelina på sista scenen 2 gånger sen kom Catrin tillbaka,
Och då va i ju tvungna och kolla på den en gång till och de gör absolut inget för mig (a)
Sen åkte vi och tanka, handla, hämtade saker hos Axelina och sen hem till Catrin så hon fick äta.
Sen drg vi hem till mig, och nu sitter vi här och kollar på Grease, och fler andra filmer ska de bli :)
Får se om jag klarar av att jobba i morron, känner att jag kanske börjar bli sjuk igen :(
Men skit samma nu ska jag jag va social med Catrin & Axelina och glo på film :D
Puss puss :*


Kulattduberättardeförmig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback