Fin besök ;)

Jaha efter de förra inlägget så åkte jag och mamma och hämtade hit Timothy som ville va med mig :)
Sen så ringde Catrin och frågade vad jag gjorde och fråga om hon fick komma förbi en stund.
Sen när mamma va på väg ut och gå med Per så kom hon och dom hälsade på varann och så.
Efter hon kom så satt vi och ritade och drack lite kaffe och lyssnade på lite musik.
Sen så ringde jag Peder och bjöd över honom också, så han kom på en kopp han också.
Så vi satt och pratade och umgicks och chillade lite grann haha ;)
Sen kom mamma ch Per hem igen och då skulle de ju hälsas å grejer som vanligt -.-
Sen mitt i allt kommer Stefan, Josse & Jimmy (Josses bror) och sa hej också och pratade lite.
Va meningen att Timothy och Catrin skulle sova här men så vart de inte,
Men Timothy ska förhoppningsvis göra de i morron, så man får umgås med honom innan han flyttar.
Kommer sakna min lilla gubbe jätte mycket ju! Fast jag och Catrin sa åka dit efter hon kommit hem från USA.
Så lite saker har jag inplanerade under sommaren så kommer att kännas lite grann som ett sommarlov.
Peder åkte typ nyss hem, han ska jobba i morron så han behöver lite sömn,
Fast de behöver jag också men jag ska upp 8.45 och han ska upp 11.00 så han får mer sömn :P
Nej nu ska jag börja glo på lte How I Met Your Mother, vill inte kolla på The Big Bang Theory,
Vill inte att de ska ta slut, är på sista säsongen i mitten någonstans så jag drar ut på de lite grann haha.
Aah som sagt nu ska jag glo på den serien och sen sova, skriver väl antagligen i morron igen.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback