God morron ...

.. På er allihopa, sitter just nu och äter lite frukost hemma hos far, blev att sova hos han i går natt :)
Efter jobbet i går så åkte jag, Peder, Axelina & Linda hem till mig och tog en kopp kaffe.
De va jätte treligt och gud va vi skrattade, "Vad betyder buy sea chair ten?" (Axelina)
Jag hade suttit och sagt den där två tre gånger och hon hörde inte, men när hon sa den själv fatta hon.
Och Linda satt och sa "Run car snow pen", men de va inte lika lika roligt tyckte vi haha.
Sen kom Catrin och hälsade på också, men inte långt efter de drog vi till 7/11 en stund.
Satte oss där och tog en café cooler och bara pratade de, träffade Stefan & Jimmy där också.
Sen drog Axelina hem, efter de så gick Catrin i väg en stund och sen ville vi andra också hem.
Eller ja inte ag och Peder vi tog en kaffe hos honom och kollade på The Big Bang Theory.
Sen började vi prata mitt upp i allt typ, men de gjorde inget de va kul :)
Så vid ett tiden va jag hemma i går, inte allt försent faktiskt, så pratade med pappa lite grann sen la jag mig.
Så nu ska jag äta upp min frulle och sen ska jag ta och börja gå ner till jobbet. (Yeeeey-.-)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback