Hej då sängen och Hej solen!

God morron på er, blev en sen kväll i går kan jag lova, jag va hemma vid tjugo i fem i går (a)
Började med att jag åkte ut med Jimmy vid 7 tiden där nån gång ungefär.
Sen va vi på beppes och pratade med massa folk som vanligt, typ alla va ju där så haha,
Sen åkte vi till lillsjön och badade Dalans hund Disel och minis hund Tilda,
Efter de blev de beppes en kort stund och sen blev de 7eleven ett tag :)
Där i från åkte jag med Peder för Jimmys skjutsade hem Basse och Linus,
Sen så va jag med Peder resten av kvällen/natten/morronen haha,
Vi tog en låååååååång åk tur eftersom att vi inte hade något bättre att göra.
Men trevligt va de satt och pratade bara om typ allt och ingenting liksom.
Va på väg att krocka med ett jävla rådjur va vi också! Fy fan va min puls gick upp då kan jag lova haha,
Sen åkte jag hem och sov efter vi hade åkt i ungefär 3 timmar och 20 mil :P
Så nu gick jag upp och åt lite frukost och nu ska jag fan ta och lägga mig i solen.
De är 23+ ute i
skuggan så ligger man länge kanske man får en liiite sol bränna ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback