Helt jävla slut!

Hejsan, i dag har de varit jätte hektigt på jobbet, de är helt sjukt va folk vill ha jordgubbar!
Men de är ju midsommar så inte konsigt, med 30 lådor tog slut på mindre än en halvtimme liksom.
Har kanppt suttit något i dag, och sen kom de en del vänner och sa hej och pratade lite grann.
Fick träffa min älskade Timothy i dag, jag hann säga hej då, gud va glad jag är alltså! :D
Började nästan gråta ju, men va tvungen och hålla minen eftersom de kom kunder.
Jag kommer att se honom snart igen, jag åker nog upp dit nästa helg om jag får så klart.
Aja efter jobbet så va jag och mamma och handlade lite fort och tog en liten vända i bilen.
Sen har vi varit hemma ett tag nu, och nu sitter jag och vilar min kropp som inte är min vän just nu.
Jag har grymt jävla ont, jag är fan helt slut, men de blir ju så när man står ungefär 8 timmar om dagen.
Nu ska jag kolla på tvn och lägga mig en liten stund, men ska fan hålla ögonen öppna :P
Puss puss :*

Kommentarer
Anonym säger:

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning på nelly?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-23 | 20:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback