Helt slut!

Jaha då är man hemma igen efter en låååång dag, jag har varit uppe sen 7 i morse -.-
Först låg man hos tandläkaren och lagade en tand och sen fick jag nå medel som jag ska börja ta.
Mina tänder är så sköra än vanligt så jag har fått något som ska stärka dom tydligen :)
Och nu har jag i alla fall skit ont i min tand som dom lagade, men de går nog över sen.
Efter de åkte jag och handlade med mamma på Willys innan jag började,
Jag köpte faktiskt en bok som jag kan ha när de blir tråkigt på jobbet, Tusenskönor heter den.



Har bara läst lite grann av den men än så länge värkar den vara rätt bra faktiskt :)
Men i alla fall så efter jobbet i dag så tog jag och mamma en vända runt i stan.
Sen åkte jag till Ö&B och köpte mig ett fiske spö och nya pennor igen (a)





Jag tycker de är kul att fiska så, men de kanske ni fattar redan ni som läst min blogg ett tag.
Nu ska jag fråga mamma hur länge elgiganten har öppet, för jag fick just en ide.
Sen ska jag kolla om gismo vill ut och gå med mig, jag behöver fan börja gå ut och gå nu.
Känner att jag inte riktigt håller mig till motionen som jag ska, så de måste böjas göra igen :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback