Helt slut...

Hejsan, blev en riktigt härlig dag i dag faktiskt, förutom vädret, de började regna efter jag slutade jobba.
Mina tider är nu 09.00-17.30 och jag ska se om jag bara behöver jobba Mån-Tors, hoppas!
Jag tänkt så jag får några dagar lediga och lite sommarlov att njuta av i alla fall :)
Antar att jag kolllar de med honom i morgon, hopas han har någon ersättare för mig bara,
Ja men de borde han ha, hann hade ju massa som sprang med jorgubbar åt mig så de löser sig nog.
De va lite jobbigt att stå där i dag kan jag lova, har as ont i fötterna, så i morron blir de bättre skor!
Sen har jag ont i ryggen också eftersom jag stog upp nästan jämt,
Så fort jag satte mig ner så kom då någon typ så jag fick liksom inte sitta så mycket, men men.
Sålde ungefär 170 jordgubbs lådor i alla fall och de är ju bra, fick 400 för de i dag så.
Min dagliga lön ligger på de, sen om de går bra och jag säljer mycket så kan jag få mer.
Så nu får de vara att jobba stenhårt, hoppas också på bra väder i morron, vill inte ha massa regn.
Hade massa som gjorde mig lite sällskap till och från, men den som va dr mest va Emilia.
Sen va Jockoboy, pappa, Catrin, Acke & Persson förbi också, så fick nån att prata med lite grann i alla fall.
Efter jag hade slutat så va jag med, Catrin, Acke & Linda, sen åkte vi  till 7/11 och sen Catrin.
Efter de åkte vi ner till beppes och träffade lite folk och stog där och prata, sen åkte vi runt lite grann.
Sen följde Catrin hem med på en kaffe så vi satt och kolla på kort en liten stund med mamma,
Sen när mamma hade lagt sig satt vi bara och pratade lite om allt och inget typ :)
Trevligt va de, har saknat min Catrin, vi har inte varit själva på jätte länge känns de som.

Men jag älskar dig Catrin Lidström glöm aldrig de, du är helt jävla underbar! :*

Tillbaka till de innan, så hon drog för ungefr en timme sen och nu sitter jag i sängen och glor.
Sitter och kollar lite på faceook, men ska kolla på nått avsnitt av The Big Bang Theory hade jag tänkt.
Sen tror jag fan att de är lägg dags, annars kommer jag förmodligen "dö" i morron.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback