Hemma hos mamma

Jaha de har varit full fart hos mig i dag, jag har varit i gång sen 8 i morse och är inte trött än :O
Har varit och jobbat, varit på stan och handlat, sen hem en stund och sen varit på Willys.
De låter inte mycket men de har de varit haha, nu sitter jag och lyssnar på underbar musik!

Wictoria sjunger Simone Marcus låt <3



Timothy & Wictoria sjunger Angel



Så grymt jävla duktiga båda två, de va på avslutningen för två veckor sen.
Hela jag bara ryser! Och gråter gör jag också nästan, gjorde jag ju live hihi (a)
Kommer sakna min älskade Timothy nu när han flyttar :(
Men inte fan blir han av med mig så lätt! Jag kommer vara hans mest besökta haha.
Jag kommer nog vara i norrköping så får jag har tid och råd kan jag lova,
Han är ju min lilla gubbe haha :*


Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar med maten medans jag poppar musik i köket.
Efter de får vi se vad som händer, blir jag inte för mätt tar jag väl en promenad med gismo.
Har redan varit på en lite promenad när jag kom hem tidigare i dag, Josse & Stefan va hr med Paffi.
Så när dom ändå va här tog jag en promenad med Josse & Paffi, de va inte så långt men de va ju något.
Nu ska jag sitta och njuta av den underbara musiken, just nu spelas Chris Medina - What are words <3
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback