Hemma med Axelina

Hejsan nu har man kommit hem från jobbet och de har varit rätt segt i dag eftersom de har regna -.-
Men har haft lite kul eftersom jag haft sällskap av Axlelina, Catrin, Frida, Persson & Timothy :)
Sen efter jag slutat så gick jag runt på H&M och kollade lite så blev att jag köpte lite grann.
De gjorde jag går också men då va de bara ett linne och lite annat, kommer bilder senare.
Men nu sitter i alla fall jag och Axelina och dricker kaffe hos mig och hon dissekerar sitt linne.
Hon har klippt till de så de sitter bättre och på "köpet" fick hon ett nytt armband ;)
Nu sitter hon och hostar som en tok och vi lyssnar på den här låten :D




Men nu ska jag vara med social med henne, vi sitter och diskuterar håriga turkar hahah,
Tolka de hur ni vill men de är inte som ni tror, för de är INTE perverst! :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback