Hihi (a)

God morron människor och aliens, sitter och irriterar pappa genom att han får vänta lite gran haha.
I går blev de att vara med Peder, fast de tog längre tid än väntat för att de blev lite problem hemma.
Men de är löst nu, sen färgade jag äntligen mitt hår i går också, blev lite ojämt men ska inte gnälla.
Sen åt jag lite mat och sen drog jag hem till Peder och va med han, kollade lite på byn också,
Va inte så mycket folk där och sen regnade de också så då är man väl inte så pepp på att vara ute :)
Så vi satt hemma hos Peder och kollade på film i stället, så nu har jag sätt Trassel och halva Year One.
Blev lie trött efter halva så åkte hem så man fick sova ut i dag, de va jävligt skönt!
Nu ska jag sluta va dum mot pappa och gå och klä på mig och kolla pengar,
Blir en trip till Borlänge strax bara så där, han ska ha skal till sin telefon så då köper jag ett också,
Sen ska jag fan kolla kläderna när jag ändå är där och sen blir de väl äta Buger King (igen) (a)
Skriver mer när jag kommer hem, och då kommer kläderna jag köpt för nån dag sen upp,
Och självklart de jag köper i dag kommer också upp här hehe.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback