Hoppsan!

God morron, jag har fan glömt bloggen heltfan, jag har ju haft roligare ut med folk och glömt de bara :)
Har varit med lite kompisar och bara varit ute och haft trevligt så de har blitivit att jag glömt de.
Men jag orkar inte skriva de jag gjort de har jag fan glömt tror jag haha,
Fast vad jag gör uppe nu de är för att jag ska kolla på skolavslutningen dom har i dag.
Själv gick jag ju ut i går, så ska kolla på högstadiet när dom går ut, har ju kompisar i 9an som går ut.
Har från 8an och 7an också, men 9an är mer viktig" typ" haha,
Tar med mig kameran och säger hej till alla och tar kort på när dom sjunger.
Btw kommer de nog in bilder sen på 9ornas lekar och student lekar från i går :)
Men nu ska jag äta upp och sen ska vi gå, ja Jessica har varit hos mig nu i 2 dagar så haha,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback