Kinder ägg in my heart! <3

Jaha då tog man sig ut lite grann och handla för morron dagen med mamma på hemköp :)
Kände att jag behövde lite energi dryck tills i morron, eftersom jag helt ärligt va på väg att somna i dag :$
Jag satt och hängde på mina armar eller hur man ska förklara och jag kände bara hur ögonen ville slå igen.
Sen blundade jag och huvudet bara nicka så jag va tvungen att sälla mig upp så jag vaknade upp! :P
Fatta om någon hade sätt mig, de hade ju varit kul och pinsamt haha, de va ju inte mycket folk som tur va.
Nu sitter jag i alla fall och äter underbara kinder ägg, fy fan va de r gott, och man får alltid en leksak med! :D
Men vet ni vad jag såg för roligt på pappret som sitter på ägget, de står så här på pappret.
"VARNING: SMÅ DELAR KAN FASTNA I HALSEN ELLER NÄSAN"
Okej att dom kan fastna i halsen men i näsan? Fast små barn vet ju inte alla gånger att de ska in i munnen.
Jag tycker de låter roligt ju, och de gjorde de sista jag skrev på förra raden också hahaha.
Ja jag vet jag har ju dålig humor i bland asså, men jag gillar den som den är ;)
Nu ska ja i alla fall kolla lite på tv och messa med dom underbaraste och bara slappa om inget annat händer.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback