Myskväll med mamma <3

Hejsan allihopa, jag va ut med Catrin ett tag i går och vi träffade Acke & Linda hos Acke ett tag :)
Sen vid elva nån gång så drog jag & Catrin med oss Linda till 7eleven och jag fick dom att köpa Café cooler.
Dom tyckte de va gott (vad va de jag sa) haha, sen satt Johan, Ludde å nå mer där så vi satte oss där.
Så vi satt och pratade med dom ett tag, och efter dom drog så satt vi tre själva en stund och snacka.
Sen skjutsade Catrin hem mig och de va meningen att jag skulle sova då men så blev de inte.
Utan pappa skulle upp och jobba när jag kom hem så jag gjorde en liten matsäck och följde med honom.
Så jag har sammanlagt sovit ungefär 4 timmar av 24, men de har gått bra ändå :P
Vi åt lite på donken också innan vi åkte och lämnade lastbilen, "pappa fixa lunch" haha.
Sen när jag kom hem så låg jag bara i soffan och spelade ett tag, sen vid 5 kom mamma och hämtade mig.
Efter de tänkte jag slappa men jag tog över vatten slangen från mamma och började vattna åt henne.
Alla blommor och gräset, de slutade med att vi stog och skrubbade utmöblerna när vi ändå va i gång.
Men nu har vi satt oss i soffan och ska ha lite mys och kolla på en massa avsnitt av Queer as folk :D
Nu är min värmda mat klar så nu ska jag äta och mysa med mamma, så får vi se vad som händer sen.
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback