NORRKÖPING! :D

Jaha ja så där nu är helgen planerad då, har ringt och fått hjälp av pappa och varnat Timothy.
Så Norrköping i will soon be there ;) Haha fy fan va kul de ska bli, men jag är grymt nervös!
Har aldrig åkt tåg själv, tur att pappa skjutsar mig till Sala så jag slipper byta också,
De är fan läskigt med sånt här ju, men jag klarar mig nog, hoppas jag haha (a)
Timothy flyttade från en vecka sen men saknar honom som fan redan hihi ;)
Så får se om han kanske orkar gå med mig och shoppa lite grann, kan ju hoppas i alla fall :D
Nu ska jag bara kolla vad som ska med dit och så också, äsch tar de på torsdag :D
Nu ska jag fortsätta slappa i soffan, har ju inge bättre att gör, eller fan jag ringer Peder.
Då kanske jag kan ta en kaffe och umgås nån timme, ja de ska jag fan göra haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback