Populär för ett tag



Nu vet inte jag va de blev med bilden, den ska inte va så där suddig igentligen.
Men de står i alla fall 35 i den där svarta.
Undra varför jag va så intressant Söndag, Måndag & Tisdag för då?
Nu ligger jag typ mellan 15-10 om dagen i stället.
Aja de är väl så att ni tycker om mig i bland bara, men de gör inget ;)


Nu är min telefon klar också sitter och tar hem lite spel och grejer till den :)
Hade inte behövt skriva upp nummer och så i går all blev ju kvar i alla fall där de skulle vara.
Men de va väl lika bra, hade jag inte gjort de hade de säkert försvunnit tippar jag på.
Nu ska jag nörda lite spel och umgåsas med Peder så klart!


Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback