Sova? Ja... Snart ;)

Okej efter Stefan & Josse hade kommit hit så satt jag en stund och kolla på Cougar Town,
Då hörde jag att Peder kom hit på en kaffe, så kollade klart och sen gick jag ner och va social med dom.
Mamma ställde sig och gjorde mat åt oss (utom Peder) de blev kyckling, ris och curry sås.
Inte de bästa men fick i mig lite grann, fast jag åt mest vitlöks bröd, gud så underbart gott de är!
Sen kom nån Pär/Per (vet inte hur han stavar) hit med sin dotter Matilda.
De är väl typ mammas nya "ragg" eller nått jag vet inte haha, men han va väl så där.
Justja, alltså Avesta är den mest minsta staden någonsin, alla känner alla typ.
Matilda känner tydligen Elina som jag gick i samma klass som, dom va tydligen bra vänner.
Men känns konstigt om den här Pär/Per är mammas "ragg",
Fan jag har ju knappt kommit över mamma och pappas break up, och de är typ 3-4 år sen om inte mer.
Men jag får väl leva med de eller nått, äsch skit samma ska inte bli känslosam och deppig nu.
Sen när dom drog så poppade jag popcorn och glodde ännu mer på tv medans mamma drog till Sandra.
Så sen när hon kom hem så satte vi oss och skulle börja glo på Queer as folk,
Men då fick mamma lov at ringa min "chef" för de blev typ strul eller vad man ska säga med i morron.
Men nu är de löst, tur som är, så i morron ska jag jobba och hela vecka och månaden :P
Så sen fick vi kolla på Queers, oc de är de näst sista avsnittet på säsong 1.
Aja ska i alla fall möta upp Marina i morron vid tågstation klockan 8 anländer hon i Krylbo ;)
Ska bli kul att träffa henne igen de va fan länge sen nu, antar att hon är skit brun.
Men men nu ska jag be mamma sluta prata med Pär/Per så vi kan kolla på sista avsnittet av Queers.
Men på onsdag ska mamma köpa säsong 2 av Queers så inte grinar vi för sista avsnittet heller.
Aja efter de avsnittet blir de sängen eftersom jag ska upp tidigt i morron, får se om jag kan somna bara.
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback