Sussa "sött"

Så där då va filmen färdig, den va faktiskt bra om jag ska vara ärlig, men jag blir irriterad på en grej.
Man får... Nej ska nog inte skriva nått i fall de är nån som läser detta och inte sätt filmen än :)
Men jag ska i alla fall tipsa om den, eller ja alla tre för den delen, dom är fan bra alltså.
Fast de är sånna där filmer som man verkligen måste hänga med i för att fatta något.
Nej nu ska jag ta och sova, ska ju upp och jobba i morron, mår mycket bättre i dag, så de är ju bra.
Så skriver väl inte så mycket i morron eftersom jag inte kan blogga från telefon,
Så de får bli när jag kommer hem helt enkelt, de gör mig inget att jag inte kan göra de faktiskt.
De är ju inte direkt som om bloggn är prio ett här i livet liksom haha.
Nej nu måste jag sova så jag verkligen kommer upp i morron, sov gott sen alla natt ugglor.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback