Tack tack tack :D

Hejsan, måste börja med att skriva att jag hade en grymt rolig kväll i går alltså!
Tack allihopa som va där under kvällen, jag hade jätte roligt och ni är klockrena ju haha.
Kommer bilder när min minneskortsläsare vill funka, för att använda kamera sladden funkae inte -.-

Just nu sitter jag hemma hos mamma i hennes soffa och hoppas på att de ska sluta åska och blixtra.
Kanske ska ta mig ner hem till Timothy, leka lite med han och Jessica :D
Men vet inte hur jag tar mig dit vågar inte gå när de åskar och så ju haha.
Men min bror skulle ju hämta en massa grejer här sen då kanske han kan skjutsa mig! Yes! haaha
Nu ska jag gå och byta om, sen ska jag fan ta mig något äta jag är fan vrål hungrig verkligen :O
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback