Trött flicka

God morron eller nått, sitter hemma hos mamma och kollar på tv som vanligt :P
I går efter jag hade varit hos Timothy hela dagen och chillat så åkte jag hem och åt lite.
De fick bli en pizza, lätt och enkelt, och efter de åkte jag ut och va med folk på beppes.
Eller ja min bror, Josse & Peder jag stog och pratade mest med dom och sen några andra också :)
Så jag hade en riktigt trevlig kväll i går faktiskt, men sen vid 2 ungefär drog jag hem och sov.
Sen i dag har jag inte gjort så mycket, bara glott på tv typ, fick äntligen se DH som jag missa i tisdags.
Sen ringde min "chef" och berättade när jag börjar i morron och vart jag skulle vara.
Så ni som bor i Avesta kom och köp jordgubbar av mig på gågatan i morron hahaha.
Aja sitter här i alla fall och är jätte trött, men ska nog gå ner och vara social med mamma, stefan & Josse.
Dom har kommit hit och hälsat på, dom ska få en liten bit mat också när dom ändå är här typ.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback