Oprah

Hejsan svejsan, sitter och kollar lite på Oprah och jag tycker att de är intressant faktiskt, dom sitter och pratar om sex och hygien och ställer frågor om t.ex. hur ofta man har sex och hur ofta man petar sig i näsan. Så de är rätt kul att kolla va snitt och procenten ligger på. Och sen visar dom folk som t.ex har med sig en gosedjurs på axeln när dom reser, städar naken och sånna som älskar att klämma finnar. Men nu va de slut :( aja...



Ska väl fortsätta kolla på tv en stund och sen ska jag väl... Hmm... ja jag vet inte solen förvann ju :(
Mamma fråga om jag skulle klippa gräset men nej,, äsch jag hittar nog på något.
Eller jag kanske bara tar en dag för mig själv och tar de lugnt och tar hand om mig bara.
Men ja vi får se helt enekelt, nu ska jag gå ner och ta lite isglass, gud så mummsigt ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback