Back to from the huvudstad ;D

Tjenare kom typ nyss hem från Stockholm, de va segt men ändå roligt :D
Hade ju med mig roliga människor så de hade ju upp stämmingen i alla fall,
Först tappade buss chaffisen bort oss så vi åkte i cirklar typ 4 vänder,
Sen när vi väl kom fram till morderna museumet så va de as tråkigt och massa sånt,
Efter de drog vi till pizza hut och de va den äckligaste maten jag någonsin ätit nästan, så jag gick till BK :D
Sen så gick vi runt och kollade lite ett tag lite över allt där i sthlm,
Jag köpte två nya smycken till örat och sen köpte jag en ny sjal och en tröja :)
Aja sen somnade jag när vi va på cosmnova och kollade på Dinosaurie 3D :P
Sen blev de hem resan bara och nu är jeg hemma hos mamma men ska snart ta en promenad till pappa :)
Så nu lägger jag in bilder på de jag köpt och skriver mer sen,
Puss puss :*





P.S. De är bara dom översta jag köpt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback