Blablabla

Hej på er alla nu som läser denna, vilka de nu är? ;)
I dag har jag varit hemma och den dag starade skit dåligt verkligen!
Börjar med att jag bråkar med mamma i telen kl 8 på morronen, sen ringer min ungdomskonsulent,
Hon säger att jag har blivit av med min praktik på Pikaboo och de sög ju pung!
Så nu måste jag hitta en ny eller om hon sätter mig i skolan, de vet jag inte, annars förlorar jag mitt studie bidrag :(
Men de där löser jag nog, inte för att de finns många stllen att praktisera på här men men...
Just nu sitter i sängen och ska lägga mig och glo på Rederiet, min ny kärlek :D
Men blir inte upp någe länge i natt för i morron ska jag upp i tid och åka med klassen till våran huvudstad ;)
Yes, jag åker till Stockholm men "underbara" iv i morron :P
Nu jävlar ska jag verkligen försöka med min skolgång igen, de har skitit sig mycket på sista tiden,
Praktiken, betyg och sånt, men de ska de fan bli ändrig på, nu har jag två mål att göra :)
1: Att gå ner minst 10 kilo till sommaren, 2: Att sköta skolan och fixa betygen.
Fan va bra då, då va de "löst", men men nu ska jag kolla igenom facebook lite fort sen Rederiet :D
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback