Dagens + lite annat

Kör en liten dagens då :D

Dagens musik: Lilleman-Vart tog pappa vägen <3
Dagens klädsel: Mjukisbyxor, vita strumpor med pingviner, linne & en hoodie
Dagens frisyr: Utsläppt under dagen och nu uppsatt
Dagens humör: Glad tror jag :P
Dagens vill ha: En karl kanske ;)
Dagens händelse: Inget specielt
Dagens roligaste: Min misslyckande citronkaka
Dagens personer: Catrin, Jennifer & Annika :D

Sitter just nu och kollar på Big Brother med mamma :) Denna dag har varit skön faktiskt, förutom mitt misslyckande med kakan och att jag gjort illa mig typ 30 gånger. Men annars var den bra som sagt, skön skoldag, skönt va de också att träna. Sen har jag bara tagit de lugnt i dag. Men nu ska jag kolla på BB rosatar :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback