Dålig update (igen)

Hej nu har jag varit dålig på med att blogga på på senaste tiden :/
Har legat sjuk hur länge som helst och har bara inte orkat skriva då, vill inte skriva "aah nu hostar jag"
Nej så jag har gett fan i att skriva på ett tag, men men börjar bli bättre nu iaf :)
Har suttit hemma i dag med mamma och nyss kollat på melodifestival och en snabb fråga bara,
VAD TÄNKTE NI SVENSKA FOLKET!? ERIC SAADE VERKLIGEN? Fy fan...
De skulle ha varit Swingfly ju! :D Dom är ju bara bäst för fan!
Men men nu ska jag kolla på Austin Powers in goldmember ;)
Antar att jag blir hemma rsten av kvällen också eftersom ingen hört av sig eller så :P
Så puss puss och så ska jag försöka uppdatera mer sen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback