Dålig update

Nu ska jag sammanfatta lite snabbt vad jag har gjort dom senaste dagarna :D
I förr går så va jag med Catrin och Axelina nere på stan och solade,
Efter de gick vi och fikade en stund och då träffade vi David,
Sen efter vi hade suttit och snacka gick vi runt och kollade lite på kläder :)
Sen åkte vi hem till Axelina allihopa och bara slöa och Catrin fixade sina naglar,
Efter nån timme träffade vi Louise också men då drog David,
Inte långt efter de drog jag ner till Star och åt med Pappa :D
Sen så åkte jag och hämtade kläder hos mamma och sov hos Josse.N med Melinda :)
De va jävligt trevligt, va väldigt länge sen de hände haha,
Men de va inte kul efteråt eftersom jag nu har åkt på en allergisk reaktion -.-
Sen i går så åkte jag med Pappa till v-ås och kollade på Bauhaus & Mediamarket,
Blev lite köpt på hans frånt men inte för mig, men vi åt iaf på Burgeeeer Kiiing! :D
De va inte mycket mer än de som hände dom dagarna,
Och i dag har jag inte gjort så mycket heller, har ju som sagt fått en allergisk reaktion,
Just nu ligger jag och kollar på Big Brother hemma hos mamma :)
Blir att ligga upp en stund i natt för jag är inte ett dugg trött :P
Men nu ska jag hänga med om vad som händer haha,
Lägger upp bilder sen från i förr går ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback