God natt

Nu är man hemma efter att ha varit ute och åkt med bror och Josse, och vart på pappas jobb :)
Hjälpte han att sopa lite grann så fick han "skura" i stället, blev en pizza bit när man ändå va där :/
Men men mer sallad än pizza vart de så de är ett litet plus,
Nu sitter jag och kollar på tv och ska väl kolla på Rederiet lite grann kanske,
Var och hämtade datorn min hos mamma så jag kunde överföra massa bilder tidigare i dag,
Så nu tror jag de kanske blir ett eller två Rederiet avsnitt och sen sova, eller bara sova :P
Ja de beror på hur länge jag sitter vid datorn och glor, så de blir bara om jag orkar,
I morron ska jag gå upp i tid och vara klar tills mamma hämtar mig,
Vi ska åka till hedemora och fira Stellan, min "systers" son :D
Sen vet jag inte vad jag ska göra riktigt resten av dagen, de märks väl,
Men nu ska jag glo runt lite på facebook, god natt,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback