Guten Nacht

Okej, nu orkar jag inte bara sitta och kolla på denna dataskärm längre...
De blir tråkigt när klockan blir "mycket" då finns de aldrig nått som händer ju,
Men kan dela med mig att jag satt just och tänkte på de här om att gå ner i vikt och så,
Så nu har jag bestämt mig för hur mycket jag ska gå ner till sommar (juni)
Jag ska gå ner till 62 kilo, och går jag ner mer än så är jag bara glad,
Helst vill jag mer men 10 kilo är en bra början, och då hoppas jag bristningarna försvinner också,
Men skulle jag välja så vill jag helst gå ner till 58 som jag vägde förut,
Men 62 till 58 är inte så långt men 4 kilo är ändå svårt för mig att gå ner,
Så nu är de att komma i håg träning, promenader och mat satt jag kanske får min "dröm" i uppfyllelse,
Men nu ska jag ta mina mediciner och sen ska jag spela lite kungen på telefon :D
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback