No school tomorrow...

Yes då är man hemma hos mamma och har nyss leagt mig i sängen efter att ha kollat på BB :D
Jag tänker dela med mig en liten fundering som jag har fakitskt om BB,
Jag tror jag skulle kunna vara med där helt ärligt, men tänk dig själv att få träffa nytt folk och få göra sviniga men ändå rolig uppdrag och massa sånt där. Men jag ändå så tror jag att om jag skulle gå in i BB huset så skulle jag vilja veta va de är för folk som ska vara där ändå på nå vis :P För man vill ju inte vara där med "idioter", (Om ni förstår vad jag menar)De skulle vara en rolig upplevese att ha varit med om, men jag vet inte.
Ja mina funderingar kring där där snurrar runt lite då och då :P Vi märker väl om 2 år hur de blir ;)
Aja nu är de inge mer snack om de, nu ska jag kolla facebook lite grann och sen glo på Rederiet :D
Måste säga att denna serie kommer ta lång tid att ta sig i genom med hela 20 säsonger :O
Men de är ett uppdrag ag ska göra, se heeela serien, men jag måset bara de är så jävla spännande, haha
Gör inget att ja ligger och glor hela natten heller eftersom jag inte ska till skolan i morron,
Min mage håller på att spela spratt på mig igen, ni vet " de gammla vanliga"...
Nej nu sa jag sluta tråka i hjäl er nå mer ;)
Puss puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback