PANIK!

Efter jag hade tagit en lång dusch om varade nästan en timme så kollade jag på tv och blåste håret,
Sen så åkte jag och mamma och handlade lite på Willys,
När vi kommer hem så ger jag katterna mat och står och pratar med mamma lite,
Så när jag skulle gå upp så hittade jag inte min telefon, så mamma gick och kolla i bilen,
Där låg den inte, jag fick PANIK verkligen, så kom jag på att jag glömde den där man packar,
Så vi satte oss bilen i full fart upp 2 minuter i 9 innan dom stänger,
Tur som va så hade dom sett den och lagt den bakom kassan och dom va kvar när vi kom dit,
Fan jag tror inte jag har varit så rädd förut, förutom när jag tappade plånboken, fast den låg i en kompis bil,
Men men nu sitter jag hemma och kollar på Desperate Housewives men min telefon brevid mig :P
Efter de här blir de Big Brother med mamma och sen vette fan, skriver nog mer sen...
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback